You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
נערים א' - באה רעננה - ועלתה לגמר הגביע
עמדו במשימה בגדול. הרכב רעננה במשחק היום (צילום: אלן שיבר - מדיה ההתאחדות לכדורגל)

נערים א' - באה רעננה - ועלתה לגמר הגביע

חצי גמר גביע: הפועל רעננה היא העולה הראשונה לגמר גביע המדינה, לאחר שניצחה 0:1 את מכבי ת"א. בגמר תפגוש את המנצחת במשחק בין מכבי פ"ת להפועל ת"א

 

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

אחרי שתי דחיות כפuיות של משחקי חצאי גמר גביע המדינה בשנתון נערים א' - האחת בשל נסיבות ביטחוניות והאחת בשל נסיבות מזג האוויר, הגיעה העת לקיום המשחקים. האצטדיון הלאומי בר"ג, בעל משטח הדשא רחב הידיים והיציעים המרוחקים מכר הדשא, מארח היום את צמד המשחקים של שנתון 2007.

שני המשחקים הפגישו קבוצות מליגת העל, כשהמשחק הראשון הפגיש את המוליכה - מכבי ת"א ואת הפועל רעננה - השישית בטבלה, שייפגשו בשבת הקרובה בת"א למשחק ליגה, לאחר שבסיבוב הראשון התל אביבים ניצחו 0:4 ברעננה. מכבי ת"א התייצבה למשחק שלושה ימים אחרי ששבה לפסגת הטבלה, לאחר חזרה פעמיים מפיגור וחוללה מהפך מרשים במשחק העונה בו ניצחה 2:4 את מכבי נתניה בחוץ. רעננה התייצבה למשחק בעיצומה של תקופה טובה בו שיפרה עמדות בטבלה בזכות חמישה ניצחונות ותוצאות תיקו אחת.

משחק הגביע לא התעלה לרמה גבוהה, לא היה עשיר באירועים ליד השערים. מכבי ת"א החזיקה בכדור ויזמה יותר, אך רעננה הייתה זו שהצליחה להשיג את התוצאה הרצויה, בזכות משחק הגנה טוב ושער מרשים שכבש ראם מסיקה בבעיטה מחוץ לרחבה בדקה ה-64, שהעניק לקבוצתו יתרון 0:1. מכבי ת"א הפעילה לחץ על שערה של רעננה, אך שחקניה לא היו חדים כמו במשחקים קודמים. צוות השיפוט בראשות אופק מלכה, פסל צמד שערים שהבקיעה מכבי ת"א, לטענת צוות השיפוט בעמדת נבדל. רעננה הצליחה להגן על התוצאה ובסיום חגגה ניצחון 0:1.

משחק חצי הגמר השני ייצא לדרך בשעה 19:15 והוא יפגיש את הפועל ת"א - השלישית בטבלה, מול מכבי פ"ת - שמדורגת במקום החמישי, שתי קבוצות שייפגשו בשבת הקרובה בת"א למשחק ליגה, לאחר שבסיבוב הראשון מכבי פ"ת ניצחה 2:3.   

בהשקעה של 3-5 דקות ביום יש לך אפשרות לשדרג את הבניה הגופנית שלך בצורה אדירה. איך זה קורה? צפה בסרטון ולחץ כאן